تامات

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

امکانات جانبی

    آپلود عکس

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 173
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 8
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 5
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 52
    بازدید ماه بازدید ماه : 647
    بازدید سال بازدید سال : 2493
    بازدید کلی بازدید کلی : 275997

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.16.15.149
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

مهاجراني ، آغاز تا پرواز

مهاجراني ، آغاز تا پرواز

برگرفته از سايت روزشمار

مفصل د رادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

سيدحسن خميني - بيوگرافي

سيدحسن خميني - بيوگرافي

ادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محسن يگانه - بيوگرافي

محسن يگانه - بيوگرافي

ادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

صابر ابر ، يوسف سينماي ايران

صابر ابر ،  يوسف سينماي ايران

صابر ابر جزو مجریانی است که وقتی وارد دنیای بازیگری شد به شدت موفق بود و این اتفاق برای کمتر مجری پیش می آید.

 

ادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

گپي تازه با بهنوش بختياري

گپي تازه با بهنوش بختياري

بهنوش بختیاری این روزها محله گل و بلبل را روی آنتن دارد؛ به همین بهانه با او درباره این تجربه، حضور پررنگ در فضای مجازی، رکورد تعداد هوادارانش در اینستاگرام، مجادله با تتلو، سرانجام آبرنگ، آینده بازیگری اش و ... گفتگو کرده ایم.

بقيه در ادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

«کلش آف کلنز» خوب يا بد

«کلش آف کلنز» خوب يا بد

 

«کلش آف کلنز» که به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در میان جوانان و خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است، علاوه بر ایجاد حداقل 20 آسیب مخرب در حوزه روانشناسی یک بازی اعتیاد آور و مخرب شناخته شده است.

به عقیده صاحبنظران، سیاستگذاران و روانشناسان بازی «جنگ قبایل» نه تنها با آموزه‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی سرزمین ایران سنخیتی ندارد، بلکه روحیه تخریب گری را تقویت کرده و زمینه بی‌قراری و استرس را در افراد به‌وجود می‌آورد. روانشناسان ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها «جنگ قبایل» را جنگ با تمام مفاهیم متعالی و زیبای انسانی در زندگی بر شمردند.

به عقیده دکتر علی اکبر ارجمند نیا – روانشناس تربیتی و دانشیار دانشگاه تهران، این بازی برخلاف بازی‌های رایانه‌ای که تا پیش از این معمول بود و به صورت انفرادی انجام می‌شد، معمولاً به صورت اشتراکی انجام می‌شود اگرچه که می‌توان به صورت انفرادی نیز به بازی کلش آف کلنز پرداخت. از این رو این بازی هم مضرات بازی‌های رایانه‌ای فردی و هم مضرات بازی‌های رایانه‌ای گروهی را به همراه خواهد داشت...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داستان هميشگي لنگ و کیسه!

کاریکاتور تیم استقلال (کیسه کش) وپرسپلیس(لنگی) 1


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تاريخ شناسي تنفيذ

پس از پيروزي انقلاب تاکنون 7 رئيس‌جمهور اداره قوه مجريه  را بر عهده گرفته‌اند.


پس از به ثمر رسيدن قيام مردم  مهدی بازرگان با حکم حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي نخست وزیری دولت موقت را برعهده گرفت.

 

بقيه در ادامه...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهار احمدي نژاد - مطلب برگرفته از سايت گفتگو نيوز

مطلب برگرفته از سايت گفتگو نيوز
 
 
 
روحيه احمدی نژاد:
شاید روحيه احمدی نژاد بود که بزرگترین حامیانش را به سرسخت ترین مخالفانش تبدیل می کرد،احمدی نژاد دخالت در کار وزرا را یک وظیفه می دانست و بسیاری از وزیران او به همین دلیل بر کنار شدند
سیدکاظم وزیری‌ هامانه وزیر نفت دولت نهم از جمله وزرایی بود که در دولت نهم و دهم شبانه برکنار شد. او مخالف تفکر شیوه سرباز و ژنرال احمدی‌نژاد بود تا این مخالفتش بهانه‌ای باشد برای پیوستن به جمع اخراجی‌های دولت دهم. وزیری هامانه از جمله مدیرانی بود که به شایسته‌سالاری معتقد بود و انتصاب تحمیلی افراد را برنمی‌تافت کما اینکه قائم مقامی مرحوم علی کردان که به توصیه رئیس دولت صورت گرفته بود را نپذیرفت تا سرانجام برکنار شود.
جابه‌جایی‌های مکرر در ترکیب دولت و بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی‌، همواره طی این8 سال گذشته‌، جزء مهمترین انتقادات به عملکرد احمدی‌نژاد و یارانش بوده است.
همه وزرای برکنار شده احمدی نژاد
1-پرویز کاظمی وزیر رفاه
2-علیرضا طهماسبی وزیر صنایع و معادن
3-محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون
4- داوود دانش جعفری ، وزیر اقتصاد: به این دلیل برکنار شد که امر و نهی های احمدی نژاد در امور اقتصادی را غیرعلمی و خانمانسوز می دانست و حاضر نبود برای حفظ پست وزارتش تیرخلاص بر پیکر اقتصاد بیمار کشور بزند او نگارش نامه‌ای انتقادآمیز از سمت خود کناره گرفت و در مرداد ۱۳۸۷ سید شمس‌الدین حسینیبه جای وی به وزارت اقتصاد و دارایی رفت.
5-محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش: استعفای وی پس از مذاکره با مجتبی ثمره هاشمی معاون احمدی‌نژاد انجام گردید و علت آن هم مقاومت او در اجرای مصوبهٔ دولت برای در اختیار قرار دادن امکانات وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه پیام نور بوده است.
6-علیرضا علی احمدی برکناری خود را اینگونه روایت کرده است: زمانی که دولت نهم در حال پایان بود و می‌خواستند دولت دهم و کابینه‌اش را تشکیل بدهند، بین دو نماز به آقای احمدی‌نژاد گفتم بهتر است این افراد که گزینه فعلی دولت برای ریاست کاندیداتوری از جمله آنها بود در کابینه نباشد، چرا که هزینه‌هایی برای دولت ایجاد خواهد کرد اما بین دو نماز آقای احمدی‌نژاد پرسید، ذکرت را گفتی، گفتم بله، گفت شما دیگر در کابینه نباشید
7-سید کاظم وزیری هامانه زاده وزیر نفت
8-غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات
9-مصطفی پور محمدی وزیر کشور
10-محمد رحمتی وزیر راه
11-صفار هرندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
12-منوچهر متکی وزیر امور خارجه: منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه ایران در بیست و دوم اذر ماه ۱۳۸۹ در حالی که به منظور ابلاغ پیام محمود احمدی نژاد در سنگال به سر می‌برد در آن کشور بر کنار شد؛ برکناری وی از پرحاشیه ترین برکناری های دولت دهم بود.مدافعین کنار گذاشتن غیر عرفی متکی معتقدبودند؛ وی در مورد زمان سفر خود به دفتر رئیس جمهور اطلاعی نداده بود، بنابراین، انتشار حکم عزل وی با پیش فرض حضور او در تهران بوده است.منوچهر متکی این نحوه برخورد در برکناری یک وزیر در حین انجام ماموریت را غیر اسلامی، خارج از عرف سیاسی و دیپلماتیک و توهین آمیز خواند.
13-محمد تقی پور وزیر ارتباطات
14-وحید دستجردی وزیر بهداشت: علت اصلی این برکناری مقاومت دستجردی برای تعویض باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و نیز تکذیب خبر تخصیص ارز بخش دارو از جانب رئیس جمهور بود. در یک ماه پایانی وزارت، وی انتقادات جدی از اختصاص ندادن ارز دولتی برای مصارف پزشکی و دارویی داشت که با تکذیب احمدی‌نژاد روبه‌رو شد.
 
 
لحن گفتار
لحن گفتار احمدی نژاد از بگم بگم تا ضرب المثال های زننده که برای مردم عامی بصورت فکاهی در آمده بود
مردم ایران در طول 8 سال ریاست وی هر روز منتظر شنیدن یک جمله اعجاب انگیز از وی بودند،از آب را نریز آنجا که می سوزد تا آن ممه را لولو برد!
بقيه در ادامه ...
 

تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ناني كه ميچسبد و چاق ميكند

متهم‌های رديف اول چاقي!

هيچ‌وقت نبايد گول ظاهر زيباي نان‌ها را بخوريد. ما نمي‌گوييم نان نخوريد اما اگر مي‌خواهيد اضافه وزن نداشته باشيد يا در رژيم لاغری‌تان موفق باشيد، حتما بايد حواس‌تان به نان خوردن‌تان باشد. در اين مطلب كالري انواع نان‌هاي سنتي و غير سنتي را بررسي كرده‌ايم. در رژيم‌هاي غذايي واحد اندازه‌گيري نان اندازه كف دست است. شايد دو كف دست نان بربري يا سنگک شما را سير كند اما مطمئنا با دو كف دست نان لواش يا تافتون سير نمي‌شويد. ان بربري 
نان بربري
بربري يكي از محبوب‌ترين نان‌هاي سنتي ايراني‌ها به‌ويژه هموطنان آذري‌زبان ماست كه از آرد گندم نيمه كامل (نيمه سبوس گرفته) تهيه مي‌شود. بوي مطبوع بربري به حدي است كه امكان ندارد از كنار نانوايي بربري رد شويد و هوس نكنيد يكی بخريد. در هر كف دست (بدون احتساب انگشتان) از نان بربري 75 تا 80 كيلوكالري انرژي موجود است. 

بقيه در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

بازخواني عمليات مرصاد - به مناسبت سالروز آن

در تیر ماه ۶۷ صدام حسین طی یک نطق تلویزیونی اعلام کرد: «... بعد از مدتی خواهید دید که چگونه اين خلق به اعماق خاک خودشان نفوذ خواهند کرد و همین‌طور پیوستن مردم  به صفوف آنها را خواهید دید.»

آيت الله هاشمی رفسنجانی : «جنگ و صحنه به گونه‌ای  بود که اینها توی کیسه آمدند و ما در کیسه را بستیم.


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مونيكا بلوچي - بيوگرافي

 

monica_bellucci_et_vincent_cassel_inverses_reference

                                                   مونيكا و همسر سابقش


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آقا محسن ، مردي براي همه فصول - بيوگرافي


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

از جام زهر تا برجام

 از "جام زهر"  تا  "برجام"

 وقتي ذيل فصل 7 منشور ملل متحد هستيم

قطعنامه 598 پس از یک سال تأخیر پس از تصویبش بالاخره در 27 تیرماه 1367 با پذیرش رسمی از سوی جمهوری اسلامی به جنگ بین ایران و عراق خاتمه داد و صلحی نسبی را در منطقه برقرار کرد.

اگرچه ترتیبات و مقررات قطعنامه به راحتی اجرا نشد و به دلیل اختلافات نظر دو طرف در تفسیر و اجرای مقررات آن و از همه مهمتر کارشکنی های عراق، روند اجرای آن خصوصاً در ابتدا با مشکلاتی مواجه و در مواردی ترتیبات قطعنامه، گاهی نقض و یا ناقص اجرا گردید، تصویب قطعنامه 598 در 20 ژوئیه 1987 (29 تیر 1366) براساس فصل هفت منشور حکایت از آن داشت که اعضای شورای امنیت به ویژه اعضای دائمی آن تصمیم جدی گرفته بودند تا صرف نظر از علت و انگیزه جنگ بین دو دولت به آن پایان دهند.

این قطعنامه با قطعنامه های پیشین شورا متفاوت بود. مهم ترین تفاوت آن از نظر صوری، قرار گرفتن آن در قالب فصل 7 منشور ملل متحد بود که آن را از حالت توصیه خارج و برای دوطرف جنگ لازم الاجرا می کرد. از نظر محتوایی نیز این قطعنامه از قطعنامه های پیشین جامع تر بود و در آن سعی شده بود برخی دیدگاه ها و خواسته های ایران مورد توجه قرار گیرد.

این نوشتار به بررسی مختصر دلایل اقدام شورای امنیت برای تصویب این قطعنامه، بررسی تحولات نظامی جنگ در سال های پایانی و برخی دلایل پذیرش قطعنامه 598  ,  و همچنين آخرين تحولات "برجام"  پرداخته است.

                                                                 رقص جوانان پس از توافق برجام

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جولین مور، آخرين مصاحبه

 

بيوگرافي در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 12