تامات

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

امکانات جانبی

    آپلود عکس

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 173
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 13
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 956
    بازدید ماه بازدید ماه : 1414
    بازدید سال بازدید سال : 3897
    بازدید کلی بازدید کلی : 277401

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.116.21.109
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

چگونه راحت تر روزه بگیریم؟

چگونه راحت تر روزه بگیریم؟

روزه گرفتن به معنی خودداری از خوردن و آشامیدن و دیگر کارهایی است که روزه را باطل می کند و همچنین تمرینی برای افزایش قدرت فیزیکی و روحی انسان است. اما چگونه می توانیم با توجه به شرایط خود روزه بگیریم؟ چگونه این عمل را ساده تر انجام دهیم؟ ما در اینجا نکاتی را برایتان آورده ایم که با رعایت آنها راحت تر روزه خواهید گرفت.

بقيه در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

ايدز و علايم مبتلا شدن

ایدز

 

علايم اين بيماري مهلك را در ادامه مطلب بخوانيد ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

با بادام زميني چاق شويد

بادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده و افراد سردمزاج به عنوان محرک میل جنسی از آن استفاده کنند. بادام زمینی البته خواص دیگری هم دارد که در ادامه ۱۳ خاصیت آن فهرست‌وار بیان شده است.

برای اضافه کردن وزن کافی است روزانه صد گرم بادام زمینی را با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل مخلوط کرد و خورد. این میوه تحریک کننده میل جنسی هم به شمار می‌رود. همچنین روغن بادام زمینی فاقد کلسترول بوده و برای کسانی که چربی خونشان بالاست مفید میباشد. دیگر خواص بادام زمینی عبارتند از موارد زیر:

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

نامزدی همسر سابق کریس رونالدو با علی کاووسی/عکس

ایرینا شایک سوپر مدل روسی دنیای فشن، دیشب (20 خرداد 1394) با پست یک عکس خاص در اینستاگرام خود با چند میلیون فالوور، از علی کاووسی (مدیر برنامه ی ایرانی اش) به عنوان عشقش یاد کرده و نوشته: این مرد رو حتی بیشتر از غذای روزانه‌ام دوست دارم. ایرینا چندی پیش پس از سال‌ها رابطه، از نامزدش کریس رونالدو ستاره فوتبال رئال مادرید جدا شد که با حاشیه‌ها و جنجال‌های بسیاری همراه بود.
 
نامزدی همسر سابق کریس رونالدو با علی کاووسی/عکس
 
بقيه در ادامه مطلب ...

تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

متن کامل سخنان احمدی نژاد در جمع طلاب و روحانیون

کاپشن جدید محمود احمدی نژاد!+عکس

با بسیاری از کسانی که به زعم آنان می توانسته اند با امام زمان (عج) ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده اند. به قول دوستی می گفت پرونده امام زمان (عج) را تکمیل کرده اند و برای دستگیری اش بسته اند، تنها عکسش را کم دارند. آنها می دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراطوری چند صد ساله آنها امام عصر (عج) است.

 

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

داوود هرمیداس باوند: قوه مجریه آمریکا قویا خواهان حل پرونده هسته‌ای است

داوود هرمیداس باوند، کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با آفتاب در ارزیابی آخرین دور مذاکرات هسته‌ای که از روز چهارشنبه در وین آغاز شده است، گفت: انتظار این هست در مدتی که به عنوان ضرب الاجل تعیین شده به توافق نائل شوند اما همانطور که خودشان اشاره کردند در مورد بازرسی از تاسیسات نظامی و دیگر مسائل هنوز به راه‌حل نرسیده‌اند و احتمال تمدید وجود دارد اما من فکر می‌کنم مصلحت این است که گفت‌و‌گوها تا دهم تیرماه به دستاوردی منتهی شود چون آثار مثبتش بیشتر است تا اینکه تمدید شود.

وی در ادامه در واکنش به اظهارنظر تازه جان کری درباره فعالیت نظامی ایران، گفت: آنچه اصل است اطلاعاتی است که در زمان حاضر دارند و بنابراین آنچه مربوط به آینده می‌شود بر مبنای توافقی که شده کنترل مضاعف آژانس را نه تنها بر ایران  که هر عضو ان پی تی را به همراه دارد.

باوند تصریح کرد: نظارت دوم هم نظارت اتکایی است که شورای امنیت تا حدودی آن را عهده‌دار است آنچه جام کری معطوف به آینده دانسته به نحوه کنترل و نظارت بازمی‌گردد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه معیار نظارت، اطلاعاتی است که تا این لحظه دارند، افزود: گذشته از آژانس دیگرانی که در این گفت‌وگوها بودند آنها هم از ایران تعهداتی گرفتند که نظارت اتکایی داشته باشند بنابراین شما نمی‌تواند بر اساس آنچه در آینده این نامشخص اتفاق خواهد افتاد زمان حاضر را معیار قرار دهید و تصمیم‌گیری کنید.

باوند با اشاره به اینکه مطالعات ادعایی، بنیاد قوی ندارد و بر اساس حدس و گمان است، گفت: مادامی که اعضای دائمی شورای امنیت با آمریکا در مورد پرونده مطالعات ادعایی هم داستان شده‌اند طبیعی است که سعی کنند این ادعا توام با وهم را به افکار عمومی بقبولانند. البته که نهادهای بین‌المللی هم تحت نفوذ این کشورها هستند.

باوند در پاسخ به این سوال که قوه مجریه امریکا برای به توافق رسیدن به ایران چقدر حاضر به صرف نظر کردن از پرونده مطالعات ادعایی است، یادآور شد:  امریکا کشور استبدادی نیست که تنها اوباما در آن تصمیم‌گیرنده باشد. تصمیمات رئیس‌جمهور از سوی کنگره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پنتاگون، شورای امنیت ملی و وزارت خارجه و افکار عمومی خود تصمیم‌گیرنده هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر برای اوباما و حزب او حل مسئله هسته‌ای ایران دستاورد برزگی است. حزب دموکرات برای موفقیت به دستاورد اوباما نیاز دارد و قوه مجریه آمریکا قویا خواهان حل این مشکل است چون سرمایه‌گذاری کرده و این در حالی است که حل این مسئله به دست ایران خواهد بود و از دید طولانی حتی به نفع منطقه و جامع بین‌المللی است.

 


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

اختلالات جنسی‌ تان را بشناسید

اولین گام این است که از میزان اطلاعات خود در مورد روابط جنسی آگاه باشید. در مرحله دوم مشکلات جنسی را بشناسید. یادتان باشد مشکلات جنسی و اختلالات جنسی دو مقوله جداگانه هستند. مشکلات جنسی از اختلال های جنسی خفیف ترند. در گام سوم همانطور که یک سرماخوردگی را می پذیرید، مشکلات یا اختلالات جنسی خود را نیز پذیرا باشید و به دنبال راه درمان آن بروید.

مشکلات جنسی‌تان را بشناسید


مشکلات جنسی کدامند؟

نداشتن رضایت جنسی را نمی توان به راحتی در دسته بندی های اختلال جنسی قرار داد. بیشتر همسرانی که برای راهنمایی به درمانگاه های جنسی مراجعه می کنند، رضایتی از روابط جنسی خود ندارند. گروهی از این همسران فقط از نداشتن لذت شکایت دارند. عوامل مختلفی می توانند مشکلات جنسی را به وجود آورند. مشکلات در ارتباط بین همسران به طور کلی (مثلا یک دعوای همیشگی) و از دست رفتن جذابیت همسران برای یکدیگر و خستگی از فعالیت جنسی ثابت (از لحاظ شکل و وضعیت ارتباط جنسی)؛ بنابراین اگر در رضایت جنسی مشکلی وجود داشته باشد، بحث مشکل جنسی مطرح است نه اختلال.

ممکن است مشکلات جنسی خودش را به صورت افسردگی، بی خوابی یا شکایت های مربوط به پزشکی زنان و نازایی نشان دهد. مشکل جنسی نیاز به غنی سازی رابطه همسران دارد. اگر رابطه همسران و وضعیت روانی هر یک بهبود یابد، معمولا مشکلات جنسی هم از بین می روند

 

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نگار جواهریان در مسیر سوسن تسلیمی و معتمدآریا

درخشش نگار جواهریان در سالهای اخیر به گونه ای بوده که احمد طالبی نژاد منتقد شناخته شده سینما در یادداشتی که سال گذشته منتشر کرد   با تحسین بازی نگار جواهریان در فیلمهای اخیرش نوشته : حالا نگار جواهریان در جایگاه یک بازیگر صاحب‌سبک و نخبه‌گرا نشسته و درست هم نشسته است. در سه فیلم اخیرش  یعنی طلا و مس، یه حبه قند و همین فیلم اینجا بدون من، با بازیگری روبه‌روییم که حدومرزهای بازیگری را در سینمای ایران ارتقا بخشیده است. یعنی همان کاری که پیش از او سوسن تسلیمی و فاطمه معتمدآریا کردند.

 

بقيه در ادامه مطلب ...(به همراه آخرين مصاحبه)


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

یک ایرانی، مالک یک‌ چهارم آرسنال +عکس

باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به کسب ۱۳ عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول و لیگ برتر انگلستان، ۱۰ قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان شده‌ است.

اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی - ایرانی که سال‌هاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکت‌هایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک‌چهارم سهام باشگاه آرسنال است.

یک ایرانی، مالک یک‌ چهارم آرسنال +عکس

وی و شریک تجاری‌اش به نام علی‌شیر عثمانف که با یکدیگر یک شرکت را اداره می‌کنند، در آگوست سال ۲۰۰۷ میلادی، ۱۴.۶۵ درصد از سهام باشگاه فوتبال آرسنال را از نایب رئیس سابق باشگاه یعنی «دیوید دین» خریداری کردند.

در ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۰۷ میلادی بود که شرکت رد اند وایت (شرکت مشیری و شریکش)، سهام خود در آرسنال را به ۲۱ درصد افزایش داد و تنها ۱۰ روز بعد و پس از آنکه مشیری در صحبت‌هایی اعلام کرد که دست‌کم ۲۵ درصد از سهام این باشگاه فوتبال را می‌خواسته، درصد سهام آنها به ۲۳ درصد افزایش یافت.

آرسنال رقابتی دیرینه با همسایه‌اش تاتنهام دارد و به طور منظم شهرآورد شمال لندن را برگزار می‌کنند. همچنین باشگاه آرسنال در رده سوم باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۰ با ارزش تقریبی ۱.۱۸۱ میلیارد دلار قرار گرفته‌ است. مالکین اصلی باشگاه فوتبال آرسنال، بازرگان روسی علی‌شیر عثمانف و تاجر ایرانی - بریتانیایی، اردوان فرهادمشیری هستند.

 

 
 

تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داعش بهتر است يا پرايد؟؟

 

پراید

 


پراید ارزان‌ترین خودروی تولیدی در ایران است و به همین علت درصد بالایی از مردم پراید سوار می‌شوند. البته برای اینکه کسی بتواند پراید صفر بخرد باید حداقل 19 میلیون تومان پول داشته باشد اما به هر حال ارزان‌ترین خودروی موجود و در عین حال ناامن‌ترین خودروی موجود در کشور است.


داعش

 

کلا جاده‌های ناامنی در کشور داریم و از نظر تلفات جاده‌ای بعد از افغانستان در رتبه دوم جهان قرار داریم. به گفته محمدحسین بخارائی رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها سالانه شاهد 18 هزار کشته و 310 هزار مجروح بر اثر حوادث جاده‌ای هستیم. 51 درصد علت مرگ افراد در حوادث ترافیکی ضربه به سر عنوان شده است که در این میان بیشترین تصادفات در خودروی نوع پراید با 2 هزار و 454 نفر فوتی رخ داده است.

 

در سال 1391 پلیس راهور ناجا آمار رسمی تصادفات را اعلام کرد که طبق آن پراید در 114 هزار و 799 فقره تصادف پای ثابت بوده است.

 

 


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

چهره ها در اينستاگرام (10)

هانیه توسلی و عکسی که پس از بیدار شد از خواب با کادری هوشمندانه به اشتراک گذاشت. البته این کادربندی به کیفیت عکس لطمه زده است. لازم به ذکر است این عکس ها را خود هانیه با هواداران اش به اشتراک می‌گذارد!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (80)

 

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تهران شاهد یک زمین لرزه مهیب دیگر خواهد بود

ایران یکی‌ از زلزله خیز‌ترین کشور‌های جهان است. آخرین زمین لرزه مهیب ایران که در دسامبر سال ۲۰۰۳ در شهر بم اتفاق افتاد، ۳۱ هزار را به کام مرگ فرستاد. زمین لرزه رودبار در ژوئن سال ۱۹۹۰ بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر را از بین برد. تهران آخرین زلزله شدید خود را در سال ۱۸۳۰ به چشم دید.

پروفسور «جیمز جکسون» (James Jackson)، رییس دپارتمان زمین شناسی «دانشگاه کمبریج» نخستین بار در سال ۱۹۷۶ به ایران سفر کرد ولی‌ تا ۱۹۹۸ دیگر به ایران بازنگشت. او هم اکنون به طور مرتب برای مطالعه  زمین لرزه و پژوهش های زمین شناختی‌ به ایران سفر می‌‌کند و با «سازمان زمين شناسی و اكتشافات معدنی» ایران همکاری دارد.

در ماه فوریه گذشته، او در سی و دومین «کنگره زمین شناسی‌ ملی»‌ و اولین «کنگره زمین شناسی‌ بین المللی» در تبریز شرکت کرد. 

 

 

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

چهره ها در ايسنتاگرام (9)

جشن تولد 83 سالگی استاد اکبر گلپایگانی در کنار استاد حسین خواجه امیری (ایرج). با آرزوی سلامتی و طول عمر برای آخرین یادگار های صدای ناب و اصیلِ بدون افکت و مسترینگ!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (73)
 
بقيه در ادامه مطلب ...

تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رتبه بندی زنان با بیشترین طرفدار


رتبه بندی زنان با بیشترین طرفدار به شرح زیراست:

 

بقيه در ادامه مطلب ...


 


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

 

زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است. شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید. 

 

بقيه در ادامه مطلب ...


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 12