شركت عمران يا تخريب روان مردم ؟؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

امکانات جانبی

    آپلود عکس

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 173
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 117
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 168
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 17
    آي پي امروز آي پي امروز : 39
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 56
    بازدید هفته بازدید هفته : 117
    بازدید ماه بازدید ماه : 1834
    بازدید سال بازدید سال : 4317
    بازدید کلی بازدید کلی : 277821

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.38.43
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

شركت عمران يا تخريب روان مردم ؟؟

قيمتها دوبرابر شده ولي از تحويل خبري نيست ؟؟؟

شركت عمران توقع دارد مردم قبل از تحويل گرفتن واحد و پس از چند بار افزايش قيمت و خلف وعده 100 درصد مبلغ واحد را پرداخت كنند

در حال حاضر پنجاه الي شصت هزار نفر از پيش خريداران پروژه هاي كيسون ، كوزو ، هسا ، شيده و ...

با اين مشكلات سه ساله درگير هستند و عليرغم تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر حل مشكل ، مسئولان عمران پرند در صدد حل اين معضل نبوده اند

 

«شرکت عمران پرند بارها از افزایش نهایی قیمت مسکن مهر در این شهر خبر داده اما تاکنون آماری در این زمینه منتشر نشده که متقاضیان بدانند چقدر باید به‌عنوان سهم آورده خود پرداخت کنند. بنابراین این که شرکت عمران تقصیر را به گردن متقاضی می‌اندازد نوعی فرافکنی و فرار از واقعیت و مسئولیت پذیری است. اما متأسفانه وزیر محترم راه و دولت تدبیر و امید که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر نیز به تدبیر این دولت برای خانه‌دار شدن دل بسته بودند هیچ اقدام مثبتی که کورسویی امید را برای هزاران متقاضی در مسکن مهر پایتخت مسکن مهر در ایران ایجاد کند، انجام ندادند و این امر از یاد متقاضیان نخواهد رفت».

 

اين شركت به هیچ عنوان پیگیر تحویل مسکن مهر نیست و فقط با وزارت نیرو مردم را به هم پاسکاری می‌کنند، 4 سال بدقولی در تحویل پروژه هاي كيسون ، هسا ، شيده و کوزو 6 به‌بهانه نبود آب و برق و دلال‌بازی در عمران شاهد این مدعاست و وزارت مسکن هم به باشگاه سیاسی‌کاری تبدیل شده نه خدمت به مردم و اطاعت از فرمان رهبری در تکمیل مسکن مهر».

نتیجه تصویری برای خرابه مسكن مهر

«انحراف از برنامه به‌خاطر عدم پرداخت متقاضیان نیست، زیرا اکثر متقاضیان به هر زحمت و مشقاتی که شده آورده خود را تکمیل کرده‌اند حتی اضافه قیمت اعلامی از سوی شرکت عمران را نیز پرداخت کرده‌اند. مشکلات دیگری وجود دارد که شرکت عمران باید در این زمینه و برای احیای اعتماد از دست رفته شفاف سازی دقیقی کند. متقاضیانی که در پرداخت همکاری نمی‌کنند به‌راحتی از سوی شرکت عمران قابل پیگیری و اخطار به نام‌بردگان هستند، به‌عنوان مثال بنده به‌عنوان یکی از متقاضیان مسکن مهر هسا 1 تاکنون حتی بی‌اطلاع از قیمت نهایی پروژه خود هستم. این امر برای اکثر متقاضیان نیز به همین شکل است. آنها از سرنوشت واحد خود و قیمت نهایی آن بی‌اطلاع هستند».

سال گذشته بارها و بارها مدیران شرکت عمران پرند اعلام کردند که قیمت "فلان" پروژه نهایی شده است، آخرین نمونه این اطلاع‌رسانی نیز به خبر نهایی شدن قیمت واحدهای کوزو، هسا و کیسون برمی‌گردد که اوایل خردادماه امسال مهدی اسماعیل‌نسب معاون فنی شرکت عمران پرند آن را اعلام کرده بود.

این در حالی است که با وجود خبرهای به‌ظاهر امیدوارانه، متقاضیان مسکن مهر پرند همچنان به بلاتکلیفی و عدم‌تکمیل واحدهای خود در فازهای مختلف این شهر معترض بوده و هستند.

نتیجه تصویری برای خرابه مسكن مهر

چندی پیش گزارشی با عنوان "مصائب ناتمام متقاضیان مسکن مهر پرند" در خبرگزاری تسنیم منتشر شد. در این گزارش یکی از متقاضیان مسکن مهر پرند با اشاره به بازدیدش از واحدهای طرح مهر به خبرنگار تسنیم، گفته بود: هفته گذشته از پروژه‌ای که واحدم در آن قرار دارد بازدید کردم و متأسفانه نسبت به شش ماه قبل هیچ تغییری نکرده است.
وی افزود: تمام آورده‌ای را که شرکت عمران از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع داده است واریز کرده‌ام و انتظار داشتم که مدیران شرکت نیز به وعده‌های خود در خصوص تکمیل واحدها پایبند باشند.

وی با بیان "تمام آورده‌ام از حسابم برداشت شده است" گفت: از مدیران شرکت عمران این سؤال را دارم: آورده‌‌ام کجا هزینه شده است که کار ساخت واحد مسکن مهرم همچنان مانند شش ماه قبل است و هیچ پیشرفتی نداشته است؟

شرکت عمران پرند نیز به‌فاصله حدود 10 روز به این گزارش واکنش داد و اعلام کرد: "به‌دلیل عدم‌واریز سهم متقاضیان برنامه اجرایی مسکن مهر دچار انحراف شده است. راه‌حل اتمام هر پروژه‌ای داشتن برنامه اجرایی و مالی است و این دو لازم و ملزوم هم هستند. متأسفانه به‌دلیل عدم‌واریز سهم اکثر متقاضیان محترم برنامه اجرایی دچار انحراف شده است. این در حالی است که تاکنون سهم تسهیلات بانکی به‌طور کامل جذب گردیده و چنانچه مردم برای تعهدات مالی خود اقدام به همکاری نکنند، قطعاً سرنوشتی بهتر از این در انتظار پروژه‌ها نخواهد بود".

در حالی شرکت عمران پرند به‌صراحت از انحراف برنامه اجرایی مسکن مهر تأکید دارد که متقاضیان این طرح در تماس با خبرگزاری تسنیم به این مسئله معترض هستند که چرا قیمت نهایی واحدها با وجود وعده و وعید مدیران و دست‌اندرکاران شرکت عمران اعلام نمی‌شود. با توجه به اتفاقات دو سال اخیر در مسکن مهر به‌خصوص واحدهای جانمایی شده در شهر پرند این‌گونه به نظر می‌رسد برنامه مشخصی برای ساماندهی و اتمام پروژه‌های این طرح وجود ندارد و لازم است مسئولان رده‌بالای وزارت راه و شهرسازی تا دیر نشده در این رابطه دست به کار شوند.



تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: